Terug

Klantenservice & FAQ

Heb je een vraag of wil je graag meer informatie over een product? Vul onderstaand formulier in en wij zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Neem contact op

* Verplichte velden

Veelgestelde vragen


1. Bestellen, verzenden en retour

1.1 Wat is de status van mijn bestelling?

Voor de status van uw bestelling kun je inloggen in je account van TOP Koistore. Heb je geen account? Kies dan voor 'wachtwoord vergeten'. Vul je e-mail adres in en je ontvangt een e-mail waarmee je een account kunt aanmaken. Na het inloggen kun je de status van je bestelling(en) controleren. Uiteraard kun je ook contact opnemen met onze klantenservice via de mail, telefoon of chat om de status van je bestelling na te vragen. 

1.2 Is het nog steeds 1 tot 5 dagen levertijd?

Artikelen die op voorraad zijn en vóór 16:00u besteld zijn zullen de volgende werkdag door PostNL geleverd worden. Artikelen die niet op voorraad zijn kunnen we doorgaans binnen 1 tot 5 dagen alsnog leveren. Soms kan er sprake zijn van extra drukte bij PostNL waardoor je bestelling een kleine vertraging kan oplopen. Wij zullen je hier altijd tijdig van op de hoogte brengen en indien mogelijk ook een alternatief aanbieden. 

 

 

1.3 Hoe kan het dat ik geen track&trace code heb ontvangen?

Je ontvangt altijd een orderbevestiging met track&trace code via de mail. Check ook altijd je spam of ongewenste e-mail. Controleer of het door jou opgegeven e-mail adres klopt. Indien je een schrijffout hebt gemaakt ontvang je geen orderbevestiging. Log in met het door jou opgegeven e-mail adres of neem contact met ons op via [email protected].

1.4 De track&trace code van mijn bestelling geeft aan dat PostNL nog niks heeft ontvangen hoe kan dat?

Zodra je van ons de track&trace code ontvangt hebben wij je pakket verzonden. Soms kan er sprake zijn van extra drukte bij PostNL waardoor het helaas wat langer kan duren dan normaal voordat je pakket wordt verwerkt bij PostNL. De status van de track&trace is dan nog niet bijgewerkt waardoor het lijkt alsof jouw pakket nog niet bij PostNL is binnengekomen. PostNL werkt er hard aan om deze achterstanden zo snel mogelijk bij te werken. Indien de status na 5 dagen onveranderd blijft neem dan contact met ons op via [email protected]. Wij zullen dan contact opnemen met PostNL voor verder onderzoek.

1.5 Hoe wijzig ik mijn bezorgadres?

Door in te loggen in je account kun je zelf jouw afleveradres wijzigen. Indien je het afleveradres van een lopende bestelling wil wijzigen kun je het beste even mailen naar [email protected] met de nieuwe adresgegevens. 

1.6 Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Dit doe je door in te loggen in je account bij TOP Koistore. Annuleren is alleen mogelijk als jouw bestelling nog niet door ons is verzonden. Is je bestelling al verzonden? Dan kun je deze na ontvangst in originele staat weer retour sturen. Heb je geen account? Neem dan contact op via [email protected] en wij zullen u snel mogelijk proberen te helpen. Kijk hier voor meer informatie over het retourneren

1.7 Hoe meld ik mijn retour aan?

Bij TOP Koistore stellen we alles in staat om je zo goed mogelijk te bedienen. Mocht je een product willen retourneren, neem dan de volgende stappen:

  1. Indien het product retour gestuurd dient te worden, kun je deze zelf afleveren in onze showroom in Deurne. Je kunt het ook (op eigen kosten) terugsturen naar het adres vermeld op het retourformulier. Vergeet niet je aankoopbewijs (orderbevestiging) en reden van retour toe te voegen.
  2. Download het retourformulier en vul deze zo volledig mogelijk in. 
  3. Voeg dit retourformulier bij het retourpakket en stuur dit pakket naar ons retouradres die je onderstaand vindt.
  4. Wanneer wij het retourpakket in goede orde hebben ontvangen zullen wij het aankoopbedrag naar je terugstorten. 

Voorwaarden retourneren: 
Het artikel mag retour gestuurd worden:

  • binnen 14 kalenderdagen na levering;
  • als het compleet en onbeschadigd is;
  • als het ongebruikt en niet gemonteerd is geweest;
  • in de originele verpakking, indien redelijkerwijs mogelijk (hier mag geen tape opgeplakt of geschreven worden);
  • producten die speciaal voor jou zijn vervaardigd, zijn uitgezonderd van het herroepingsrecht.
  • Bij het ruilen van een artikel vragen wij om het bewuste product eerst retour te sturen alvorens het nieuwe product ingepland wordt voor verzending.

1.8 Kan ik mijn pakketje ook ophalen bij een PostNL-punt?

Ja. Geef tijdens je bestelling aan dat je jouw pakketje wil ophalen bij een PostNL-punt. Kies vervolgens het PostNL-punt bij jou in de buurt. Nadat je jouw bestelling hebt afgerekend, ontvang je van ons een orderbevestiging. Nadat je bestelling is verstuurd ontvang je de track&trace code. Hiermee kun je het pakket volgen en zien wanneer het pakket klaar ligt op de aangegeven PostNL locatie. Doorgaans ligt het pakket de volgende werkdag vanaf 16:00u voor je klaar bij het aangegeven PostNL punt. Let op, als het pakket langer dan 7 dagen bij het PostNL punt ligt zal deze weer retour worden gestuurd naar de afzender. Wacht dus niet te lang met ophalen. 

1.9 Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja. Je kunt bij verzendmethoden ook kiezen voor afhaal in onze winkel. Zodra jouw bestelling klaar ligt voor afhaal ontvang je van ons een e-mail met daarin onze contactgegevens om direct een afspraak te maken. 

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

    Hide compare box
    TOP Koistore 9,3 / 10 - 1500 Reviews @ Kiyoh
    Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »